Tuesday, September 27, 2011

Sunway Lagoon

berdiri dari kiri: boss Hizam, Aziemah, Farhana, Aku
duduk dari kiri: Azwan, Azharuddin, Nazrul

Jutaan terima kasih diucapkan buat Uncle Aziz dan Boss Hizam diatas trip yang sangat bermakna dan menggembirakan ini. Bukan setakat ini sahaja, aku juga berterima kasih atas pemberian hadiah RM****. Moga MD ZACH Enterprise bertambah maju dan cemerlang diantara yang terbilang.

Kalau anda semua nak tahu MD ZACH ini lah satu-satunya tempat kerja yang ambil aku kerja sambilan bila-bila masa yang aku nak kerja. Dan sangat menjaga kebajikan pekerjanya. Bermula dengan 'saja-saja' minta kerja masa musim cuti, sekarang MD ZACH ini sudah macam keluarga aku sendiri.
Terlalu banyak pengalaman dan ilmu yang sangat bernilai yang aku pelajari di MD ZACH ini. Terima kasih buat bosss, kawan-kawan yang sentiasa membantu dan memberi sokongan pada aku walaupun aku hanya sebahagian dari kalian.

Kalau dahulu, aku merasa makan di Hotel Premiere kerana 'sale' yang membanggakan, tetapi trip kali ini adalah sebagai ganjaran diatas kecemerlangan MD ZACH dalam pencapaian mmp nya yang lalu. Semoga MD ZACH berterusan sukses dimasa akan datang.

MD ZACH..Aku sayanglah kalian semua!!

aziemah, aku, farhana, azwan

tiga dara: farhana, aziemah, aku

masa pulang sudah tiba...'peace!!'


Ikhlas,

No comments:

Post a Comment